söndag 15 februari 2015

Nu åkte poolen ut!


Idag när solen strålade på växthuset bestämde jag mig för att tömma och kasta ut poolen så att jag kan sitta här och mysa i vårsolen. Poolen tar ju hela växthuset!

Jag åkte till Jula i Barkarby och köpte en vattenpump och sen var det bara att sätta igång. Det var riktigt smidigt och lätt, istället för att springa med hinkar till brunnen, som vi tidigare gjort.



När poolen och frigoliten (den hade jag under poolen för att hålla lite värme) var borta ställde jag in två stolar. Nu hoppas jag på sol imorgon så att jag får ta en latte i solen!


Hoppas att ni också har haft en trevlig söndag!

Nu håller jag på att baka veckans bröd, enkelt långpannebröd! Jag återkommer med recept på det lite senare ikväll.

Kram Karin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar