söndag 19 april 2015

Före & efter Lotto - poolpremiär - vilken yoga-utveckling!

För er som känner mig är det inget konstig med att jag alltid ger 100% om jag bestämmer mig för att göra något. Det är allt eller inget så att säga. Precis så är det med min nyfunna kärlek - YOGA! I helgen yogade jag om min yoga-kompis Linda för första gången i växthuset! Härligt!

Detta gjorde jag inte för tre månader sedan!!!



I lördags var det premiär av bubbelpoolen. Jag och Klara tog ett härligt morgonbad i solen. 


Sen blev det frukost i växthuset med Gizmo...



Och efter yogan blev det bubbelpool igen....

Jag , Tim (min gudson) och Linda!


Sen var det dag för lite jobb på Lotto, så här ser jag ut när jag kommer dit




Och efter min make over!

En underbar helg är till ända och imorgon ska vi fira Hugo som fyller 7 år!!! 

Ha en skön söndagskväll!

Kram Karin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar