tisdag 15 september 2015

Växthuset som fick mig att bygga eget! Betongbänk och Ljusstakar!

Min mans syster Malin med familj har ett helt fantastiskt växthus. Dom bor en bit utanför stan och har en underbar och stor tomt, en riktig skön landet-känsla nära stan. Låt er inspireras av både växthus, betongbänkar och svärmors målade ljusstakar!



Och här kommer svärmor Tinas fina ljusstakar. Hon har lovat att lära mig och då lovar jag att lägga upp det här på bloggen. Här ser ni många olika färger och alla lika snygga! Visst blir man sugen!


Nu till denna fina bänk, gjord av betong och som mönster har dom använt en strukturtapet. Något jag också måste tillverka, får bli nästa sommar.









Nu är det bara att börja planera ert växthusbygget till nästa år :)))

Tack Malin och Tina att jag fick dela växthus och ljusstakar här!

Stor kram på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar